Post by Andrew Wolf IX on May 26, 2017 8:08:09 GMT
Profilskema
Dette skema skal udfyldes, så admin kan godkende karakteren. Skulle der komme nogen som helst tvivl eller komplikationer i forhold til profilskemaet, så send en pm i min retning.
Her skal de følgende punkter skrives ind:
- Navn: (Karakterens fulde navn)
- Fødselsdag: (Dette er både dag, måned og år. Dette SKAL udfyldes)
- Arbejdsplads: (Hvor arbejder karakteren)
- Afdeling: (Arbejder den i en bestemt afdeling på denne arbejdsplads)
- Arbejde: (Hvad er karakterens arbejde)
- Fritidsjob: (Hvis din karakter har et fritidsjob)
- Land: (Hvilket land bor karakteren i)
- Faceclaim: (Hvem du bruger til karakteren)
- Evner: (Hvilken evne ønsker du til karakteren. Eller skal den være evneløs)
Naturligvis skal punktet kun udfyldes, hvis det er et, der er relevant for din karakter.
Hvis man vil dele et faceclaim med nogen, skal man bede om vedkommendes tilladelse. Det vil være den person, der står først inde på faceclaim listen, man skal søge tilladelsen fra. For at bevise den tilladelse, skal vedkommende ind og lægge et like på dit indlæg her i skemaet, så jeg kan se, at du har fået lov at bruge det.
Ønsker man at være enten vampyr eller varulv, skal man sende en besked til Andrew Wolf IX, der skal godkende ønsket om denne race. Gerne med en god forklaring på det.
Optagelse på Wolf's Academy er ikke en selvfølge ved registrering, og det er heller ikke noget, der skal stå på profilskemaet. Denne optagelse skal foregå igennem Andrew Wolf IX via et privat besked.
OBS! Det vil ske hyppigt, at der komme komplikationer med hensyn til evnerne, men skulle der være noget som helst i forhold til disse, så send mig, Andrew, en besked, medmindre jeg selv har sendt en i din retning, for nogen gange skal evnen snakkes igennem i forhold til en uddybende beskrivelse, så I staddig får, hvad I gerne vil have.
En ny bruger er godkendt i samme øjeblik, farven er modtaget.